Zapraszamy do rejestracji na wydarzenia Tygodnia Jakości Kształcenia!
27 lutego, w poniedziałek o godzinie 11.00 rozpocznie się rejestracja na wydarzenia Tygodnia Jakości Kształcenia 2023. Zapraszamy do zapoznania się z programem (tutaj) i dołączenia do zaplanowanych wydarzeń!
Udział w wydarzeniach Tygodnia Jakości Kształcenia wymaga założenia konta uczestnika i rejestracji na wydarzenia poprzez formularz zamieszczony na stronie: https://rejestracja.tjk.uj.edu.pl/
Rejestracja
W celu dokonania rejestracji na wydarzenia należy:
- Założyć konto na stronie: rejestracja.tjk.uj.edu.pl/zakladanie-konta
- Zalogować się i wybrać interesujące nas wydarzenia rozwijając zakładki przy poszczególnych dniach.
- Kliknąć w prawym dolnym rogu „Zapisz się na wydarzenia”.
Jeżeli wydarzenie zawarte w programie nie jest zamieszczone na liście wydarzeń do rejestracji może to oznaczać, że wydarzenie jest zamknięte dla określonej grupy odbiorców i rejestracja ma charakter zamknięty organizowany przez jednostkę współorganizującą spotkanie.
Wyjątek:
Rejestracja na warsztat “Skuteczne metody zarządzania projektami”, środa (14 marca), godz. 17:00-19:00 – rejestracja poprzez link: https://bit.ly/AIPUJ-skuteczne-metody-zarzadzania-projektami
Rezygnacja z udziału - do 9 marca
Aby wycofać swoją rejestrację na dane wydarzenie należy przejść do zakładki „Moje Konto”, w której znajdują się informacje o dokonanych zapisach lub kliknąć „Rezygnuję”. Do zakładki “Moje konto” można przejść również poprzez kliknięcie przycisku “Przejdź do pola rezygnacji” w wiadomości mailowej potwierdzającej dokonanie rejestracji. Dzięki Twojemu wyrejestrowaniu inna osoba będzie miała szansę wziąć udział w wybranym spotkaniu. Wyrejestrowanie będzie możliwe do 9 marca.
Listy rezerwowe
Po wyczerpaniu limitów możesz zarejestrować się na wybrane spotkanie poprzez listę rezerwową. W sytuacji, gdy uczestnik rezygnuje, kolejne osoby z listy rezerwowej zostają automatycznie zarejestrowane i poinformowane mailowo o udziale w wybranym wydarzeniu.
Jak dołączyć do spotkań zdalnych?
W dniach 10-13 marca osoby, które zarejestrowały się na wydarzenia otrzymają zaproszenia wraz z linkiem do spotkania na platformie MS Teams na adresy e-mail podane podczas rejestracji w witrynie TJK. Zachęcamy do akceptowania przesłanych zaproszeń na wydarzenia – będą one wtedy widoczne w kalendarzu w aplikacji MS Teams.
Wyjątki:
- “Analiza postępów nauczania z wykorzystaniem platformy Pegaz”, wtorek (14.03), godz. 11:00-11:45, platforma Zoom – link przekaże na adres mailowy Centrum Zdalnego Nauczania
- “Skuteczne metody zarządzania projektami”, środa (14 marca), godz. 17:00-19:00, platforma Clickmeeting – link przekaże na adres mailowy Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości
Certyfikaty uczestnictwa
Osoby zarejestrowane na wydarzenia, które wzięły udział w wydarzeniach Tygodnia Jakości Kształcenia, będą mogły pobrać certyfikat uczestnictwa ze swojego konta uczestnika od 17 marca do 31 lipca br.
Ważne terminy
- 27 lutego - 9 marca - rejestracja
- 10-13 marca - dodawanie uczestników do spotkań zdalnych na MS Teams i wysyłka powiadomień systemowych
- 13-17 marca - data Tygodnia Jakości Kształcenia
- 17 marca - 31 lipca - pobieranie certyfikatów