W dniach 11-15 marca 2024 r. świętujemy Tydzień Jakości Kształcenia na Uniwersytecie Jagiellońskim, którego tegoroczny temat przewodni to (R)ewolucja cyfrowa w dydaktyce i pracy uczelni.
Zakończyliśmy już rejestrację, lecz wszystkie zainteresowane osoby kształcące się i pracujące na naszej Uczelni zachęcamy do uczestnictwa w wydarzeniach otwartych - dostępnych również bez zapisu!
Osoby dołączające do wydarzeń otwartych przez link obowiązuje Regulamin TJK 2024: tjk.uj.edu.pl/regulamin
Przypominamy, że tylko osoby zarejestrowane na wydarzenia i na nich obecne będą mogły pobrać zaświadczenia o uczestnictwie w wydarzeniach.
Lista wydarzeń dostępnych bez rejestracji
Szczegółowe opisy poszczególnych wydarzeń dostępne są w zakładce tjk.uj.edu.pl/program.
Dołączenie do spotkań online jest możliwe bezpośrednio przez poniższe linki:
- 11 marca (poniedziałek) 9:00-11:30 Seminarium otwierające: Realne wizje przyszłości. E-learning, sztuczna inteligencja i cyfryzacja pracy a jakość kształcenia akademickiego:
- 11 marca (poniedziałek) 14:00-16:00 Debata studencko-doktorancka: Online, czyli inkluzywnie? Czy... ekskluzywnie? Spojrzenie osób kształcących się na cyfryzację w kształceniu i w pracy uczelni:
- 12 marca (wtorek) 9:00-10:00 VR - wirtualna rzeczywistość w dydaktyce - pokaz kształcenia studentów kierunku ratownictwo medyczne:
- 12 marca (wtorek) 10:30-12:00 Cyfrowo czy analogowo? W jaki sposób pracować i uczyć się na Uniwersytecie Jagiellońskim w sposób przyjazny dla klimatu i przyrody?
- 12 marca (wtorek) 12:00-13:30 Co Wy wiecie o Cyfronecie?
- 12 marca (wtorek) 12:30-13:30 Zarządzanie dorobkiem naukowym pracownika uczelni:
- 12 marca (wtorek) 13:30-14:30 Szaman, szatan i myśląca maszyna. "Faust" Jerzego Grotowskiego (1960)
- 12 marca (wtorek) 14:00-15:00 Narracje wokół sztucznej inteligencji:
- 12 marca (wtorek) 16:00-18:00 Jak będzie wyglądać edukacja w kosmosie? Symulacja inspiracyjna:
- 13 marca (środa) 9:00-10:30 (R)ewolucja cyfrowa w humanistyce – potrzeby programów kształcenia akademickiego:
- 13 marca (środa) 9:30-13:30 Cyfryzacja w administracji:
- 13 marca (środa) 11:00-12:30 Nowe technologie i sztuczna inteligencja a przyszłość (teraźniejszość) dydaktyki i humanistyki:
- 13 marca (środa) 13:15-14:45 Jak "nakładka" zmienia oblicze studiowania dla osób transpłciowych i niebinarnych:
- 13 marca (środa) 14:00-15:00 Wszystkie błędy wdrażania e-learningu - jak wprowadzać zmiany efektywnie:
- 13 marca (środa) 18:00-19:30 O problemach i dobrych praktykach w prowadzeniu seminarium i promowaniu prac dyplomowych:
- 14 marca (czwartek) 10:00-11:00 Tożsamość tradycyjnej społeczności wiejskiej utrwalona w tekstach kultury (na przykładzie nieoficjalnych nazw własnych)
- 14 marca (czwartek) 10:00-12:00 Rozwój e-learningu – dylematy postpandemiczne:
- 14 marca (czwartek) 11:00-12:00 Zadawanie pracy domowej przy użyciu modułu zadań w MS Teams:
- 14 marca (czwartek) 11:00-12:30 Praca w linii komend w systemie Linux - przykłady:
- 14 marca (czwartek) 11:00-13:00 Czy lubimy e-learning - punkt widzenia nauczyciela i studenta:
- 15 marca (piątek) 9:30-10:30 Kreatywny Kampus, czy kampus może być laboratorium innowacji?
- 15 marca (piątek)- 11:00-12:00 Bookings with me - udostępnianie bloków czasowych w kalendarzu Outlook:
- 15 marca (piątek) 11:00-13:00 Cyfryzacja kształcenia – rewolucja czy ewolucja? Dobre praktyki w pracy dydaktycznej:
- 15 marca (piątek) 11:30-12:30 Jak oni to robią? Czyli czego możemy nauczyć się od osób osiągających bardzo dobre wyniki w nauce języków obcych:
- 15 marca (piątek) 12:00-13:30 Programy mobilności dla studentów i doktorantów (Erasmus+ oraz MOST)
- 15 marca (piątek) 14:00-15:30 Ciemna strona sztucznej inteligencji w szkolnictwie wyższym. Co z tego wynika?