Nie mogło w ramach programu Tygodnia Jakości Kształcenia zabraknąć tematów ściśle związanych z zagadnieniami jakości kształcenia - komentowanych, debatowanych, opiniowanych w jednostkach uczelni.
Cieszymy się, że TJK stanowi pretekst do organizacji spotkań pracowników i studentów skupionych wokół tematyki programów studiów, oferty dydaktycznej, infrastruktury, wsparcia administracyjnego, procedur, umiędzynarodowienia, oferty praktyk itp. W tym roku szczególnie pochylamy się nad zmianami w badaniach monitorujących jakość kształcenia, np. w Ocenie Zajęć Dydaktycznych.
Oto propozycje wydarzeń z programu związane z tą tematyką:
- CWD: Seminarium otwierające: "Jakość kształcenia – badania, oceny, wskaźniki vs rekomendacje i dobre praktyki", 13 marca (poniedziałek), 9:00-11:30, zdalnie
- CWD, SSUJ, TD: Debata studencko-doktorancka na temat jakości kształcenia, 13 marca (poniedziałek), 14:00-16:00, zdalnie
- CWD: Posiedzenie Stałej Senackiej Komisji ds. Nauczania dotyczące jakości kształcenia, 14 marca (wtorek), 10:00-12:00, transmisja
- IH: Jakość kształcenia na zachodnich uczelniach. Doświadczenia pracowników Instytutu Historii, 14 marca (wtorek), 10:00-12:00, stacjonarnie
- WF: Debata "Praktyki - tak czy nie?", 14 marca (wtorek), 13:00-14:30, stacjonarnie
- IEiAK: Konsultacje ze studentami Instytutu Etnologii i Antropologii Kulturowej, 14 marca (wtorek), 14:00-16:00, stacjonarnie
- CWD: Czym dla Ciebie jest Ocena Zajęć Dydaktycznych? Kilka słów o tym w jaki sposób studentki i studenci mogą wpływać na jakość kształcenia w UJ, 15 marca (środa), 10:00-11:30, zdalnie
- WSMiP: DIDACTIC DUO: Cele kształcenia politologicznego a jakość kształcenia, 15 marca (środa), 12:00-14:00, stacjonarnie
- IEiAK: Jak uczyć (się) antropologii? Debata o jakości kształcenia, 15 marca (środa), 17:00-19:00, stacjonarnie
- WCh: Optymalizacja kształcenia z perspektywy studentów Wydziału Chemii UJ, 15 marca (środa), 17:30-19:00, hybrydowo
- WP: Debata na temat jakości kształcenia Wydziału Polonistyki, 15 marca (środa), 18:00-20:00, zdalnie
- WCh: Potrzeby, problemy, wyzwania, dobre praktyki w kształceniu chemicznym - dydaktyczny Hyde Park, 16 marca (czwartek), 10:30-12:00, stacjonarnie
- WFAiIS: Dydaktyczny Hyde Park: wymiana dobrych praktyk, dyskusja o potrzebach oraz problemach w zdalnym nauczaniu, 16 marca (czwartek), 12:00-13:00, zdalnie
- WFa: Jak poprowadzić "dobre zajęcia" - punkt widzenia studenta i nauczyciela?, 16 marca (czwartek), 12:00-14:00, zdalni
- WBBB: Sejmik studentów Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii, 16 marca (czwartek), 15:00-16:00, stacjonarnie
- WPiA: Bij mistrza. Ewaluacja negatywna – czyli co ci się nie podoba w zajęciach na uczelni, 16 marca (czwartek), 15:00-16:00, stacjonarnie
- ZFW: Nowa siedziba ZFW - nowe możliwości dla podwyższenia jakości kształcenia, 16 marca (czwartek), 16:30-18:00, zdalnie
- CWD: Konsultacje ogólnouniwersyteckie dotyczące ankiety w badaniu Ocena Zajęć Dydaktycznych, 13 – 17 marca (ankieta będzie dostępna podczas całego TJK), zdalnie
Pełny program wraz z formularzem rejestracyjnym dostępny jest na stronie: https://tjk.uj.edu.pl/